Elis' indsats med de 17 verdensmål, Bureau Veritas

En verificeret indsats for FN's Verdensmål

dec. 1 2022

Ren samvittighed med mål lige i skabet" lyder overskriften på Elis' oplæg på Bureau Veritas Kick Off Seminar 2020, der handler om virksomhedens indsats for FNs verdensmål, som Bureau Veritas har verificeret efter en helt nyudviklet screeningsmodel.

CSR er vævet ind i Elis' DNA, og virksomheden har gennem en årrække været certificeret efter globale standarder inden for kvalitet, miljø, arbejdsmiljø og fødevaresikkerhed. Elis var én af de første virksomheder til at blive certificeret efter DS 49001 for samfundsmæssigt ansvar, og virksomheden tilbyder svanemærket vaskeriservice. Desuden er 85 % af alle anvendte tekstiler mærket med mindst ét af mærkerne: Svanemærket, EU-blomsten og OEKO-TEX, så kundernes samvittighed er helt ren.

Nu har Elis centrifugeret FN's verdensmål og gennem analyse og kortlægning sat fokus på, hvor virksomheden kan gøre den største forskel. Derfor kan du blive klogere på Elis verificerede indsats for FNs verdensmål, og få indblik i både baggrund, proces og resultater.

Vil du vide mere?

Tomas Jørgensen