Verdensmålscertificering, Bureau Veritas

Gratis webinar | FN’s 17 verdensmål for danske SMV'ere

dec. 17 2020
Summary

I Danmark er mere end 95% af virksomhederne små og mellemstore virksomheder. Det betyder, at bæredygtige tiltag i danske SMV'ere i høj grad er med til at afgøre Danmarks indsats for nå FN’s mål.

De største virksomheder har forlængst taget verdensmålene til sig, og måske mærker du et stigende krav om, at din SMV tager stilling til verdensmålene - både som virksomhed og som leverandør.

FN’s 17 Verdensmål kan virke meget teoretisk og uoverskueligt for mange at arbejde med. Men det behøver ikke være så svært. Hvis din virksomhed allerede arbejder med CSR eller bæredygtighed, er I måske godt på vej.

Uagtet hvor langt i processen din virksomhed er, er Bureau Veritas gratis webinar den 14. januar relevant for dig. Undervejs vil vi introducere dig til verdensmålene og den danske regerings mål og indikatorer for bæredygtig udvikling. Gennem forskellige cases giver vi input til og eksempler på, hvordan du kan transformere målene til egen virksomhed og dermed bidrage til en bæredygtig fremtid.

Programmet for den 14. januar 2021

• 14:00: Velkommen
  • 14:15: Introduktion til verdensmålene og regeringens mål for bæredygtig udvikling
  • 14:40: Praktiske eksempler og cases
  • 15:10: Hvordan kommer vi godt i gang?
  • 15:25: Afrunding
  • 15:30: Tak for i dag