Feedback

Din feedback

Vi ved, hvor værdifuldt det er med feedback, når vi udvikler og forbedrer vores forretning. Derfor vil vi gerne høre din mening om vores tjenester, hjemmeside eller noget helt tredje.

Processen med at indsamle feedback fra klienter samt adressere klager er en integreret del af vores daglige arbejde.

Med din feedback er Bureau Veritas i stand til bedre at tilfredsstille dine behov, løse klager samt give dig merværdi. Vores kundetilfredshedsundersøgelse og klageprocedurer gør det nemt for dig at give feedback om din oplevelser.

Undersøgelse af kundetilfredshed
Siden 2018 har Bureau Veritas, via kundetilfredshedsundersøgelser, indsamlet feedback om, hvad deres kunder synes om givne tjenester. Undersøgelsen administreres online og er tilgængelig på 11 sprog. Kunder opfordres automatisk til at gennemføre undersøgelsen via e-mail, men man kan også få adgang til undersøgelsen ved at klikke her. Undersøgelsessvarene analyseres via Net Promoter System (NPS), som er en praktisk ramme, der er designet af Bain, til at evaluere kvaliteten af ​​kundeforhold.

Klager
Bureau Veritas prioriterer at behandle alle klager grundigt og hurtigt. Vi har en speciel proces til håndtering af certificeringsafgørelser og anmodninger om oplysninger.

Træ & skovbrug – klageproces
Vi har etableret en dedikeret proces til håndtering af klientklager og appeller i forbindelse med skovbrug og træcertificering. Klager og appeller kan indsendes direkte online på Bureau Veritas Certification’ websted eller Bureau Veritas Certification’ lokale kontors websted. En formular fås også på tryk efter anmodning. Politikken er tilgængelig på 39 sprog.