Traineeprogram

Traineeprogram i finansafdelingen

okt. 14 2019

"Med en afsluttet uddannelse i erhvervsøkonomi startede jeg i sommeren 2017 på et 2-årigt traineeprogram i finansafdelingen hos Bureau Veritas. Her indgik jeg i et stærkt team, der var klar til at lære fra sig, og som jeg kunne sparre med under hele forløbet.

Som trainee blev jeg mødt af en stejl læringskurve, hvor jeg var udfordret fra start, men også tildelt et stort ansvar sammen med den nødvendige oplæring. Selve læringsprocessen var i høj grad bygget op omkring ”learning by doing”, hvor jeg arbejdede på lige fod med mine kollegaer i virksomhedens mange forskellige økonomifunktioner. Der har været plads til ideer og fejltagelser, som også giver en vigtig erfaring.

Det var en prioritet for mig at kunne bygge videre på det, jeg har lært fra min uddannelse, og få lov til at udfolde mig med nye opgaver, hvor jeg kan se formålet med mit arbejde.

Efterfølgende har jeg takket ja til tilbuddet om at fortsætte i Bureau Veritas som Junior Controller, hvor jeg ser frem til nye og spændende udfordringer," fortæller Torben Jensen med et smil.