Press release

Bureau Veritas Denmark indgår samarbejde med Sustainable Digital Infrastructure Alliance (SDIA)

nov. 1 2021

Bureau Veritas Denmark indgår samarbejde med Sustainable Digital Infrastructure Alliance (SDIA) for at tilskynde implementeringen af bæredygtige løsninger i data center industrien. Conor Molloy, Senior Projects Manager hos Bureau Veritas udtaler følgende om samarbejdet:

"Bureau Veritas Denmark & EMEA-regionen har stor fokus på bæredygtighed, og hvordan man præcist måler og verificerer bæredygtighed, effektivitet og CO2-belastningen i datacenterindustrien. Derfor har Bureau Veritas nu indgået et samarbejde med Max Schulze fra SDIA (Sustainable Digital Infrastructure Alliance) om at udvikle værktøjer og metoder til præcist at måle og certificere bæredygtighed i forbindelse med datacentres digitale infrastruktur.

Bureau Veritas tilbyder uvildige tredjeparts vurderings-, auditerings-, verificerings- og certificeringsydelser inden for bæredygtighed (via BV Clarity), som er et af hovedelementer i verifikationsprocessen af en bæredygtig digital infrastruktur og et krav i CNDCP – Climate Neutral Data Center Pact (Green Deal).“

Hvis du har nogle spørgsmål til samarbejdet kan du kontakte Conor Molloy på tlf. +45 7731 1000.